Monday, February 7, 2011

Whats for anniversary?

Kau fikir apa makanan yang bezt nak celebrate ulangtahun perkahwinan, atau perkenalan, atau ulang tahun declare (uhuh, zaman cinta monyet) kowang?

Pada aku personally, bukan la memerlukan duit banyak pun nak celebrate, yang penting effort untuk sama-sama mengingati detik-detik manis macam gula. Dan yang paling utama ialah, affordable utk meraikan hari ulangtahun itu. Buat hape korang celebrate grand2, bagi hadiah beg LV, kereta Merc AMG pastu next month kereta kena tarik, rumah kena lelong dan kena duduk bawah jambatan? ^_________^ Tok K je mampu beb...

Ops. Metafora.

Asyik-asyik aku buat chocolate cake, steak (ala Melayu sebab tak reti nak berguna-guna rosemary parsley tah kebedah lagi) 5 tahun sebelum ini, jadi utk tahun ini aku buat baikkkk punya. Tajaan ke Switzerland untuk 2 orang selama 10 hari 5 malam...

Ehh. Itu imaginasi saja ok. Daripada pergi Swiss baiklah aku tabung duit pegi haji ke Mekah dulu.

So....whats for anniversary?
Besides makan-makan kat luar yang semua orang masak, baik kau masak sendiri bagi suami makan. Bukan ke air tangan isteri untuk menambat perut suami? (Hep. Aku tak suruh kau cuci tangan dan tadah air tu)


Aku buatkan oreo cheesecake untuk kali ini. Mana dapat idea? Aku meluncur di internet ya!
Pastu aku ekjas-ekjas sikit mana yang perlu nak bagi masyuk dengan selera aku.
Chekidaut the pics. Sori la, pakai kamera hp je yuuuu

Photobucket

AKU: mengenang detik-detik enam tahun yang penuh suka duka..mengajar tentang erti hidup..

No comments:

Post a Comment