Monday, July 5, 2010

Saya suka!!!

Apa pasal? Tiba-tiba saja suka? Lama tak update blog jadi gilakah? Hah hah hah...
Hari ini saya berjaya mencari Twilight Eclipse. Tak sanggup lagi menunggu 8 Julai ni. Berjaya tengok dengan keterujaan yang nyata. (Jika kau lihat mesti berkata, gilakah? Senyum sorang2, sengih2 dan geleng2 kepala-seorang)

Siap saya tukar blogskin nak bagi tribute pada Twilight. Macam dapat share je? Yerr.. share dosa. Hari ini saya berpuasa dapat lapar dan dahaga saja kah? (camne x dapat lapar dan dahaga je,. tengok Bella n Edward kissing..ops sensored!)

Hahah.. Tak abis lagi saya gelak kesukahati-an. Seronok siut, cam menang kereta mewah beserta percutian idaman di Esme Isle. Hah lagi? Sudah2 lah ye.. (Teringat suami jeling2 sebab tenung henpon 24jam di rumah, di kereta, di jamban dan di mana saja kerana asyik baca novel Breaking Dawn di henpon skrinkeciksakitmataku)

Tapi saya tak mahu tahu di luar set bagaimana Edward tu. Not to even mention his realname either. I'm not interested in his real life. What i want to noe is-Edward is the vamp. As i imagine throughout the novel. I love the character, not the way he used to be outside. Love the soft velvet voice, serious and full of courtesy. Since I've read all the chapter; from Twilight Saga-New Moon-Eclipse-Breaking Dawn, which comes out the best is Breaking Dawn. Can't wait for the next Breaking Dawn in muvee.

No comments:

Post a Comment