Friday, December 10, 2010

Blog Best

Assalamualaik'

Pagi-pagi Jumaat ni tetiba je jadi baik ye? Datang kerja dah senyum-senyum. Tebiat ke?
Kenapa pula hari ini gembira satu fiil? Macam ada firasat benda baik nak berlaku saja?
Oh.. gembira la mak abah dan tiba dari Jakarta tengah malam tadi. Berbulan madu sakan. Uhh.. *jeles*

Selesai siapkan markah student, duduk mengadap lappy. Mula lah bosan. Jadi bila saya bosang, tangan pun laju je taip

www.beautifulnara.com
www.ohbulan.com

Haha, mesti top list dah webbie ni kat pegawai IT. Tengok saja, mesti nama saya viewer hari-hari. Baca gossip, tengok muka-muka artis. Eheh, sungguh tak de pekdahnyer dek oiii..

Tengah surfing tu tetiba terbaca google list of top searching person. Tetiba pula muncul nama ni.

'HanisZalikha'

Dalam hati wonder 'sapa? glamer sebab apa?' . Ahah, katak gila saya tak tahu dan tak kenal dia tu. Padahal dapat top 6 googled by googlers. Terus laju saja menaip kat pakcik Google. Heh, dapat view blog dia

www.inibelogsaya.blogspot.com

Baca 1st entry dia saja saya sudah gelak. Lagi la pulak baca next entry dia, mula la meledak tawa. Say-well gelak berseorangan di opis pepagi buta ni. Nampak sangat saya mengulat. hahah
Betul tak tipu sumpah lawak gila. Sempoi la minah ni. Saya suka blog mama dia lagi dari blog si Chika. (peminat kipas-keras-mati cik Chika jangan marah ye). Chika cerita hidup dia with always flying colours. Duduk Australia, kahwin dengan doktor yang pada asalnya follower blog dia, having a beautiful daughter). Seriously, semua orang pun mesti cemburu pada awak Chika *wink*. Thats why saya tak membaca blog kamu lagi Chika. Tak semua orang mudah menerima hadiah utama seperti itu. Kebanyakannya kena struggle for life. *sigh* Paling tidak, dapat hadiah saguhati saja, faham ke?

So, it was additional to the blog I love

www.fajaril.net
(this was since i've been introduced to at 1999)

Membaca blog fajaril.net selalu membuai rasa. Seolah-olah saya sedang membaca sebuah novel. Novel kehidupan. Pretty sad after the son died. Saya mengikuti kisah tersebut sejak Fajaril masih menuntut dan single. Till now i'm married and he's married with a beautiful daughter.

Kenyang mata ni (betulkah mata boleh kenyang?) baca inibelogsaya.blogspot.com. Saja ye Hanis kamoo reverse phsyco saya ini. Tak tahu ke saya tengah diet ini? Mampus Hanis tak tahu sebab dia pun tak kenal saya. Hanis, kamoo menyeksakan la, dengan gambar-gambar sweet2 *bigclap.fewit.fewit* yang mama kamoo masak itu. Tunggu saya tanggalkan corset,girdle and waist nipper ini dulu, baru boleh view belogsaya(eh, belog kamoo).

Anyway, thanks for the fun writing. It cheerup my day. Thanks again.


No comments:

Post a Comment