Friday, February 3, 2012

Nude face, are u dare enough?

Berani tak uols semua keluar ke pekan showing off your nude face, bare skin. Paling dasyat pun pakai bedak buku cap kepala Nyonya tak pun bedak bayi Cuticura atau Agnes>? 

















Bila tengok muka artis tanpa solek, confident level saya mencanak naik setinggi Everest



Ya. Saya berani. Bahkan tanpa bedak pun selalu. Kulit? Memang la kulit saya tak selicin kulit Neelofa wahupun Nora Danish. Tapi saya ada tahap keyakinan yang tinggi. Orang ada self-esteem tinggi je berani buat muka toye bila ada kawan tegur 'sori ye nak tanya, you ni memang tak suka berbedak kew?'


he.. Dengki ke dengan self-esteem kulit perasan lawa ni? Tu sebenarnya ayat cover kemalasan diri mencapai bedak dan gincu. Kau caya la cakap aku!




I: Abah pesan nak muka cantik dan awet muda , amalkan sentiasa dalam Wudhu'





No comments:

Post a Comment