Tuesday, May 18, 2010

Sibuknya!

Minggu ini menghadiri training utk Belia Berkaliber di Grand Pacific Hotel. Datang bukan sebagai participant, tetapi lebih sebagai observer.

Balik dari kursus yang tak habis observe, Kak N ajak melahu ke IKEA. Alah, tak beli apa pun. Sekadar cuci mata. Sampai rumah jam 10.30mlm lepas makan Char Koey Teow dan nasi lemak sorang satu dgn Hb.

Hari ini pula segalanya seperti huru hara. Perlu hantar itu, submit ini, bla.bla. Sudahnya dengan kebosanan melampau aku pun join Kak Ja untuk Kursus Pendek Menjahit manik dan labuci. Berjaya menghabiskan masa hingga 12.30tgh. Yeay, aku suka! Bila dah huru-hara sangat, lebih baik aku buat bow-doh saje. Haha.

Dan petang ini, pada waktu menulis blog ini, ternyata aku tengah membuang masa. Walaupun masa itu emas, tapi aku betul tak peduli untuk hari ini. Sukanya sekali-sekala melanggar disiplin diri yang tak berapa nak berdisiplin. Bebas sungguh rasanya!

No comments:

Post a Comment